پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

تصویر خودش گویای همه چیز هست.

 


نظرات  (۸)

سلام
هیچ وقت تو زندگیتون صورت مسئله رو پاک نکنید.شما هم مثل بقیه رفتار کردید.فکر میکردم با اونا فرق میکنید.ولی فکرم از اساس باطل بود.شما هم مثل بقیه هم تیمی هاتون من حذف کردین.ولی این کار درستی نبود.با پذیرفتن ایین که من هم با شما بد رفتار کردم.من قصد مزاحم شدن تو وبتون نداشتم.برای مزاحم شدن روش های دیگه ای بود که رمزاش رو داشتم.
منتظر بودم از من فقط یه سوال بپرسین."چرا"؟ همین.چرا تنفر از اون دختر؟چرا تنفر از دوستتون؟چرا تنفر از خیلی های دیگه!!!چرا تنفر از عقاید شما؟؟؟و همش خلاصه میشه در یه تبعیض آزار دهنده.شاید شما ودوستتون مثل همکلاسی بنده پولاتون از پارو بالا نره.شایدم بره.من نمیدونم.البته اون خانم هم هیچ وقت قصد به رخ کشیدن وضعیتش رو نداشت.اون قدر که همیشه از پاسخ دادن به سوال من درمورد پدر ومادرش طفره میرفت.و خیلی عادی رفتار میکرد.اصلا به خاطر این اخلاقش من فوق العاده دوستش داشتم.حتی خیلی وقتا به من کمک کرد.ولی در نهایت مثل شما صورت مسئله رو پاک کرد و به جای جواب به سوالای من من رو به تمسخر گرفت.بازم قبول که منم  هم درموردشاشتباه کردم ول شماها چرا؟؟؟شماها که ادعاتون /وش فلک رو کر کرده چرا؟؟؟شماه که مدعی صلح وعدالتید چرا جواب یکی از سوالای منم ندادین.فقط یا احساس ترحم کردید یا مسخره کردیدیا...و این یاها هر خوبی رو هم که داشته باشید محو میکنه.
بی تعارف
۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۱ زندگی کاروانی
اصن یه وعضی شده:)
پاسخ:

ایشالا خودت که بیای تو کار درستش می کنی

۲۶ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۰۳ محمد حسن خلعتبری

بازم سلام

      درباره نظر مخاطب محترمم که خودشون رو با این علامت ها   !!!!!!!!!!!!!!!!!   معرفی کردن

   نظر آخرتون از قبلیا،هم سنجیده تر بود هم منطقی تر کاملا باهاتون موافقم که نباید صورت مسئله رو پاک کرد و به این حرفم اعتقاد دارم اما یه وقتایی پاک کردن صورت مسئله نمی گم بهترین راه، تنها راه ممکنه.

قضاوت کردن درباره ی آدما و عکس العملشون در وموقعیت هایی که توش قرار می گیرن کار خیلی سختیه منم نه در جایگاهیم که بخوام درباره ی شما و بقیه قضاوت کنم نه اطلاعاتم در این زمینه کامله و نه می خوام که چنین کاری انجام بدم.

پس بهتره با هر کسی که مشکلی دارین خودتون باهاش اون مشکل رو حل کنید.من فقط جوابگوی کارای خودم هستم.

خیلی از حرفایی که زدین اصلا به ماها نمی خوره نگاه کلیشه ای نسبت به مذهبی ها تو حرفاتون موج میزنه و بعضی نقاط ضعف دیگه که ترجیح میدم از گفتنش صرف نظر کنم.

به هر حال اگر درباره ی مطالبی که تو وبلاگ مطرح میشه نظری داشتین خوشحال میشم مطرح کنید تا هم من هم مخاطبین وبلاگ ازش استفاده کنن.

در غیر این صورت هیچ حرفی نمی مونه.

با آرزوی سلامت و موفقیت

  

من با حزب اللهی ها مشکل دارم.یکی از مخاطبام شما!!!!!!خب جواب بدین!!!!!برخورد قهری با مخالف چرا؟؟؟؟من فقط برای شما مصداق اوردم نخواستم مشکل من رو با دیگران حل کنین که.من هم میدونم که اون آدم از اینکه من در موردش تو وبلاگ شما یا هر پسر دیگه ای  صحبت کنم  مطمئنا ناراضیه .از شما فقط سوال پرسیدم که پرا شما با مخالفانتون برخورد قهری میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟چرا همیشه جوابا کلیشه ای بوده.چرا در مورد سوالایی که هیچی جوابی ندارن با صراحت حرف نمیزنید؟؟؟؟با جرئت ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!و قبول کنین که خیلی جاها اشتباه دارین؟؟؟؟مایلم اشتباهاتون رو بگم.با کمال میل
پاسخ:

اولش می گم که آخرش به مشکل برنخوریم.

از بحثی که الان داریم با هم میکنیم اصلا انتظار نداشته باشین که یه نتیجه ی قطعی بگیرین یعنی اینکه یا من نظرم کاملا عوض شه یا شما.

چون ذهنیت ما و پیش فرض های ذهنیمون شاید کاملا با هم متفاوت باشه. شاید برای من شخص یا چیزی فوق العاده دوست داشتنی و محترم باشه که شما نسبت  بهش احساس کاملا متفاوتی داشته باشین.

چند تا سوال

آیا همه ی به قول شما حزب الهی ها در همه ی موقعیت ها برخوردهای تند و چکشی و قهری می کنن؟ تعریفتون از حزب الهی چیه؟ یعنی شما تا حالا آدم مذهبی ندیدین که مهربون باشه و نرم برخورد کنه؟

نپذیرفتن اشتباهات یه مشکل شخصیتیه که فقط تو موجوداتی به اسم آدمای مذهبی پیدا میشه؟ یا اینکه تو جامعه عمومیت داره و یه جورایی خیلی ها دچار این مشکل هستن.

اگر کسی واقعا حزب الهی باشه پس دینش رو خیلی دوست داره بهش اعتقاد داره ،بدیهیه که این علاقه باید تو عملش هم نمایان باشه.

نه فقط حرفشو بزنه و شعارهای الکی بده.

دین ،مذهب ،علاقه، اعتقاد یا هر چیز دیگه ای که شما اسمش رو می زارین صریحا گفته آدما نه تنها باید اشتباهاتشون رو بپذیرن بلکه باید از اشبتاهات دیگران هم درس بگیرن.

کم حدیث آیه و روایت داریم که توش از تکبر که باعث این رفتاری که شما میگین میشه نهی شده.

تعریف من از آدم مذهبی کسیه که وقتی کار اشتباهی انجام میده اونو بپذیره و سعی کنه دیگه تکرارش نکنه. 

اگه هیچ اعتقادی به مقدسات شما ندارم حداقل تو این بحث بی احترامی نمیکنم تا جواب سوالام بگیرم.بعد شما رو به خیر و ما رو به سلامت.
اول از همه نظر من در مورد شما داره مقداری عوض میشه.دوست ندارم این اتفاق بیفته.ولی...نخواین برخوردم با شمام مثل بقیه بشه.
ولی همه حرفا شما رو قبول دارم.این مشکلات عمومیت داره.خاص یه گروه نیست.ولی دقیقا سوال اینجاست مگه شما نمیخواین اسلام به اصطلاح ناب محمدی رو ادامه بدین اینطوری؟؟؟؟!!!!!!
انصافا یه مقدار فکر کنین ببین چه قدر با اون چیزی که همیشه ادعا داشتین یا حداقل درموردش حرف زدین فاصله دارین.
ببین چه قدر خفقان ایجاد کردین و چه قدر صدای دیگران رو نمیشنوین.دیگرانی مثل من وامثال من که هیچ وقت اجازه انتقاد نسبت به شرایطشون رو نداشتن.و همیشه مجبور بودن همه چی رو تحمل کنن.
این اسلام!!!!!!!!به زور حفظ نمیشه آقای محترم.کافیه فقط یه کم پاتون رو فراتر بذارین تا خیل عظیم مخالفای این وضع رو ببینین.اون ها هم مثل شما شهروندای این مملکتن.مگه اینطور نیست؟؟!!!

سلام.

فکر کنم تو ایران اینترنت هم جزء عوامل مرگ و میر باشه،بس که ملت و حرص میدن!!

پاسخ:

سلام

        چه جالب تا حالا بهش فکر نکرده بودم.

سلام  بجای اینکه به ماشین پراید گیر بدن به خود راننده ها گیر بدن به نظر من 30٪ ماشینها در مرگ و میر موثر هستند و 70٪ خود رانندگان . با نظرم موافق نیستید؟ اصلا این تصویر گویای همه چیز نیست خوبه آدم واقع بین باشه
پاسخ:

نه

هر دوش مهمه درصدشم نمیدونم. 

سلام
برو آمارهای مرگ و میر  تصادفات رو بخون بیشتر مرگ و میر ها در ایران بخاطر بی احتیاطی مردم ایران. گیرم برن ماشین موزراتی بهشون بدن بازم با همون ماشین جوری تصادف می کنن که میرن تو اون دنیا ما ایرانی ها خودمون رو بهتر از هر کس دیگه ای میشناسیم. ما همش در فکر فرار از قانونیم و همین گریبانگیرمون میشه، حتی اگر هم ماشین مدل بالا داشته باشیم
.
پاسخ:

سلام

        من کلیت حرف شما رو که فرهنگ رانندگی تو ماها ضعیفه و هر کسی مثل خیلی از مسائل دیگه تو این زمینه هم فقط به منفعت خودش فکر میکنه نه اجتماع رو نه تنها رد نمی کنم که کاملا باهاش موافقم و به نظرم هر چه سریع تر باید به حال این مسئله فکری بشه که یه کارایی هم دارن میکنن.

اما حرفم اینه که این تنها مسئله ای  نیست که باید حل بشه و یکی از عوامل دیگه ای که اونم خیلی مهمه ایمنی وسایل نقلیه و همینطور استاندارد بودن جاده هاست.

تو آمار تصادفاتی که خود راهنمایی رانندگی اعلام کرده بیشترین آمار تصادفاتی که منجر به تلفات جانی میشه برای پرایده و بعدشم پژو اما هر چی سراغ ماشینای مدل بالاتر که ایمنی بیشتری هم دارن میریم این آمار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی