پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

شهادت حضرت فاطمه س

 

 

 حضرت فاطمه(س):

                                                 

 

                   بهترین شما کسانی هستند که با تواضع، دیگران را یاری می‌کنند.

 

 

پرهیز کن از غرور، از «من» بودن                                     از سنگ‌شدن، شبیه آهن بودن 
خواهی که به بام رستگاری برسی                                       باید که چو خورشید، فروتن بودن

 

 

 

نظرات  (۱۴)

۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۰ زندگی کاروانی
خیلی سخته اما شیرینه....اما فقط موقعی ممکنه که منیت نداشته باشم:(
پاسخ:

کاملا موافقم  بیشتر سختیشم  برای اینه که باید خودتو بزاری تو اولوبت چندم.

سخته که آدم خودش براش کمتر از بقیه مهم باشه.

چرا یهو تو سایتتون قشون کشی شد؟؟؟؟؟
حاضرین در سایت چهار نفر؟؟؟؟همکلاسی های ششخیص بنده هستن؟؟؟؟؟؟/

بازم میگم.تبریک.اخلاقتون فوق العاده است.تنهادآدمی که تو عمرم صادقانه ازش تعریف کردم شما بودین.اخلاقتون نسبت به بقیه حزب اللهی ها خیلی قابل قبول تره؟؟؟احساس میکنم که جابگوی دغدغه های هم نوعتون به هر شکلی که باشه  هستین.
پاسخ:

شما لطف دارین

با کمال احترام با هاتون مخالفم.

۲۶ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۴۶ محمد حسن خلعتبری

سلام مهدی جون

استاد کیه ؟! اشتباه گرفتی!

با اینکه ارتباطات خوندم اما باید حالا حالاها پیش شما تو زمینه ی نقدفیلم و...شاگردی کنم.

البته اگه قبولم کنی.

راستی چرا نظرتو خصوص گذاشتی؟

دل ما هم به داشتن دوستانی مثل شما گرمه...

قرار نشد به من دروغ بگین و سیاه نمایی کنین.قرار شد جواب دغدغه های من رو بدین شما ارتباطات نخوندین.اصلن مهم نیست که چی خوندین قرار با هم بحث کنیم.نه دروغ بگیم
چه طوره اول تکلیفمون با ودمون مشخص بشه بعد بحث کنیم.
یعنی بگیم چرا تمایل به دروغ داریم؟؟؟درصورتی که اصلا مهم نیست چی خوندین
نظر خصوصی هم این وسط وجود نداره.درسته؟؟؟؟
من به شما اعتماد کردم.همه چی رو خراب نکنید.نذارید دید من نسبت به شما هم .......
هر وقت قبول کردین اون وقت بحث ادامه میدیم.
۲۷ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۰۳ محمد حسن خلعتبری

حالا مشخص شد مشکل اصلی از کجاست شما به همه بدبینید نه فقط آدمای مذهبی.  هر چند لزومی نداره توضیح بدم و شاید ارتباطی هم به شما نداشته باشه اما من ارتباطات خوندم گرایش روزنامه نگاری.

شما یه سوال پرسیدین منم جوابتون رو دادم  همین.

 اینکه فکر کنید من انقدر الافم که بشینم این سناریوهای مسخره رو بنویسم خودش بزرگترین توهین به شخصیت منه.

شما همین الان به من تهمت زدین گفتین دروغگو بازم  لزومی نداره توضیح بدم  اما نظر خصوصی هم  وجود داره لینک وبلاگ کسی که برام نظر گذاشته رو میتونید تو پیوندهای روزانم بخونید من همین امروز براش نظر گذاشتم و او بهم سر زد و برام نظر گذاشت.

متاسفم

واییییییی چه قد شما زود ناراحت میشین از همه چیز ممکن تو بحث هزارتا حرف باشه که به من وشما بربخوره
خب من که خودم قبلا به شما گفته بودم شما روزنامه نگاری خوندید.فقط نمیدونسته که گرایش ارتباطاته.همین.
جز علی و پدرت، قدر تو را کس نشناخت
شب قدری و بُوَد قدر تو پنهان ، زهرا
پاسخ:

سلام

       خیلی قشنگ بود.

                            ممنون

سلام
من یک شعر قشنگ نوشتم ولی در اینجا نمایش ندادین. کلیییییییییییییی  بهم برخورد. تازش هم می خواستم یک شعر که در وصف حضرت زهرا سروده بودم را بنویسم ولی پشیمون شدم
.
پاسخ:

؟!!!!!

؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه این پاسخ تو به من میدی؟

 

پاسخ:

سلام

         شما همیشه انقدر خودمونی هستین؟!

؟! یعنی اینکه چنین چیزی به دست من نرسیده که بخوام تاییدش کنم. تا چند وقت پیش نظرایی که فرستاده میشد اصلا نیازی به تایید نداشت من یه هیچ وجه نظری رو حذف نمی کنم به جز یه مورد خاص که اونم بر خلاف میل باطنیم بود.

 

به این نمیگن خودمونی. من نمیدونم تعریف شما از خودمونی چیه ؟ فقط نخواستم مطالب زیاد رسمی باشه. یکم شوخی هم خوبه ولی فکر کنم با شوخی کردن موافق نیستید؟
پاسخ:

چرا اتفاقا با خیلی از آدمای خشک آبم تو یه جوب نمیره.

اما خوب هر چیزی یه جایی داره البته اینا یه مقداری سلیقه ایه و منم قصد سخت گیری الکی رو ندارم هر جور راحتین بنویسین اما شاید یه کوچولو جدی تر بهتر باشه.

سلام

روز میلاد بانوی دو عالم بر همه ی دوستان در وبلاگ مبارک

میدونم یکم دیر شد تبریک گفتنم.

السلام ای درخت نور بر تنت همیشه رخت نور

ای الهه ی وفا و عشق ای تو خوبی و صفا و عشق

پاکی از وجود پاک توست عشق قلب سینه چاک توست

 

 

پاسخ:

عید شمام مبارک باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی