پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


 

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه.....

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۴)

احسنت
سلام ولی همه ی اینها الکی میگن. اینطور نیست
پاسخ:

برای هر کسی به خودش بستگی داره.

توی اسامی هم اسم اردیبهشت کاندید بود.

نکنه اردیبهشت،ماه تولدته؟

بله؟

پاسخ:

مهم نیست که ماه تولد من هست یا نه مهم اینه که من این ماهو خیلی دوست دارم حالا به هر علتی. جدای از اسمش که خیلی خوش آهنگ و دلنوازه این ماه یکی از ماههای فصل قشنگه بهاره که تو این ماه زمین خیلی سرسبز و زیباست. سفر تو این ماه خیلی میچسبه و خدا هم تو این ماه برای بنده هاش کم نمیزاره.

نمیدونم بعضی از این عکس هایی که می گذاری و فقط کامپیوتر من باز نمیکنه یا کلا هیچ کس نمیتونه ببینه!مثلا همین عکس:(

راستی تبریک. آمار بازدید کننده 617 در مقابل مجموع مطالب 12؟؟

این نشون میده وبلاگ موفقی داری.

پاسخ:

شاید کامپیوترتون از عکسا خوشش نمیاد.

درباره ی موفقیت وبلاگ هم باید بگم که نمی دونم چرا اما خودم چنین احساسی ندارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی