پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

همت رسانه ملی برای انتخابات

همت رسانه ملی برای انتخات/ کارتون: محمد کارگر

نظرات  (۱۲)

ای کاش حداقل درست کار می کرد
پاسخ:
ای کاش...

نمی دونم شنیدی یا نه ولی مثل اینکه قراره مجری مناظره آقای ضرغامی باشه.
جالب میشه نه؟!!
سلام
تا الان همه چیز خوب پیش رفته. اینکه کاندیدا میان دیدگاه هایشان را میگن و در موردشان و پیشینه شان اطلاع رسانی می کنند خیلی خوبه. ولی مناظره اصلا خوب نیست و جواب هم نمیده و همش دعوا و بدرد نمی خورد. بنظر من یک پای درگیری ها در انتخابات سال 84 همین مناظره ها بود و به آتیش دعواها بیشتر دامن زد. اینکه می گویید آقای ضرغامی میخواد مجری بشه اصلا خوب نیست و باید یک سیاستمدار و یا یک مجری مجرب رو بذارن چون این فرد به هیچ عنوان نمی تونه مناظره رو اداره کنه یک نمونه آن باز هم انتخابات سال 84 که مجریش مدیر شبکه 3 بود که اصلا نمی تونست برنامه رو اداره کنه ولی یک مجری متبحر براحتی می تونه یک برنامه رو اداره کنه.
پاسخ:
سلام
        آره تا الان همه چیز خوب پیش رفته.
مناظره جذابیت خاص خودشو داره و نمیشه به راحتی قیدش رو زد یکی از دعاهایی که همیشه برای خودم میکنم اینه که خدا هر چیزی می خواد بهم بده اول ظرفیتش رو بده بعد اون نعمتو. مناظرم یه امکان خوبه برای اینکه مردم با نظرات و شخصیت کاندیداها بیشتر آشنا شن و ببینن در مواجه با هم چه رفتاری دارن.
مناظره خوبه به شرطی که کاندیداها ظرفیتش رو داشته باشن و مردم هم فریب بعضی از حرفای سطحی و غیر عملیاتی اونا رو نخورن.
البته بعید می دونم آقای ضرغامی تو این چیزا خیلی ضعیف باشن از طرفی اینکه اجراش با ایشون باشه در حد یه خبر و هنوز قطعی نشده.
به خدا دیوانمون کردن انقدر آهنگ هایی در مورد ایران گذاشتند من که همرو حفظ شدم. فکر کنم فکر کردن بهترین راه پر کردن برنامه هاست ولی اصلا جالب نیست. حالا خدا کنه این انتخابات به آرامی تموم بشه و شاهد درگیری ها نباشیم و همین خودش کافیه. راستی این عدد ها که برای کدامنیتی گذاشتی خیلی حرص آدم رو درمیاره نمیشه عوضش کنی.
پاسخ:
نه متاسفانه نمیشه. تو سیستم ثابت خودشه.
خیلی بده که دم انتخابات انقدر غیر طبیعی این تبلیغات زیاد میشه. همه با خودشون فکر می کنن تلوزیون فقط اینجور وقتا یاد مردم می افته.
ایشالا نتیجه ی انتخابات هر چی میشه تهش به نفع مردم و کشور عزیزمون باشه.

سلام.

نمیدونم شما این میان برنامه رو دیدید یا نه تو شبکه تماشا یه آدمک سفید هست که حالت های مختلفی براش پیش میاد مثلا داره تو یه مسیری میدوه بعد هی جلوش دیوار سبز میشه و اون از روی این موانع می پره تا اینکه میرسه به یه دیوار بلند بعد یه دفه یه صندوق جادویی رای رو میبینه رای میده و بعدشم اون دیواره از بین میره:))) یا میخواهد از دره بگذره رای میده یه پل جلوش ظاهر میشه یا برای بالا رفتن رای میده پله جلوش ظاهر میشه.

به نظر شما اگه من رای بدم چه اتفاقی برام می افته؟

1- تو کنکور کارشناسی ارشد قبول میشم؟

2- صاحب چندتا کشتی تجاری تو اروپا می شم؟

3- مرگ بر آمریکا

4- قول چراغ جادو خودش شخصا به کارهام رسیدگی میکنه

پاسخ:

سلام

        اتفاقا دیدمشون و ازشون خوشم میاد. چون برعکس قالب های تکراری مثل سرود و موسیقی و .... درباره ی انتخابات یه سبک خلاقانه برای تبلیغه.

تو این چند سال یاد گرفتم سطح توقعاتم رو از رسانه ی ملی پایین بیارم برای صدا سیمای ما در همین حدم خوبه.

در مورد ضرغامی

بعید می دونم تا این حد خودش رو سبک کنه

حالا اگه مثلا مناظره مشایی و هاشمی بود باز یه چیزی.

اون موقع مثلا می گفتیم فینال مسابقاته. مناظره افراد موجود که قاعدتا باید  در حد فوتبال دستی باشه

سلام

درست میگید که آدم ها باید ظرفیت داشته باشند ولی این در مورد ما ایرانی ها و مخصوصا مسئولان اصلا صدق نمی کنه. من نمی دونم شما برنامه دیروز امروز فردا رو دیده اید یا نه. در این برنامه یک ماه پیش هر هفته پنج شنبه شب ها مناظره گذاشته بودند و نمی دونید چه افتضاحی شد و مجری برنامه همش داشت حرف افراد مناظره کننده رو قطع می کرد و آدم خندش می گرفت و جالب که خودشون سوالی می پرسیدند که جهت دار بود و فرد رو مجبور می کرد که دیگه سموت نکنه و حرف هاش رو رک بزنه و وقتی که مسئولین صحبت می کردند حرف هاشون رو قطع می کرد. و من مخاطب پیش خودم می گفتم مگه مجبوری که این سوال ها رو بپرسی و بعدش به غلط کردن بیفتی. مناظره ها همیشه در هر زمینه ای جذاب بوده و هست. حالا جای شکرش باقی که نماینده ها یکسری هاشون آدم های تحصیلکرده و خوبی هستند.

خانم یک دوست اگه تو انتخابات شرکت کنی همه ی اونهایی که گفتی رو تو خواب و رویا 100% میدن.  ولی من که از این آدمکها خوشم اومد.
به نظر من برای مناظره امروز بهترین فرد که همان آقای حیدری رو گذاشتن و آفرین به رسانه که آدم مجربی رو گذاشتند.

سلام

یکم نظر دیر شد اون هم به خاطر امتحانات بود. بنظر من که مناظره خیلی خوب بود و تونسته بودن خوب مدیریتش کنن. اینکه نامزدها این شیوه را قبول نداشتن و اعتراض کردند بی مورد بود چون قشنگ در مرحله دوم مناظره نشون دادن که پتانسیل بهم زدن مناظره و دعوا کردن رو دارند. خدا کنه مناظره چهارشنبه رو مثل مناظره های قبل اجرا نکنند.

پاسخ:
یه پست راجع بهش گزاشتم اونجا اگر دوست داشتین اونجا دربارش حرف میزنیم.

میگم این آمار سایت درسته؟!

بازدیددیروز117؟!

بابابااین آمار میرفتی کاندیدمیشدی خودت.احتمال رای آوردنت بود!

 

پاسخ:
سلام 
        با این تفاسیر رئیس خبرگزاری ایسنا یا فارس باید برای ریاست سازمان ملل کاندید بشه نه؟!!
برای صاحب فیس بوک هم سمتی رو متصور نیستیم.!!!
اونو میکنیمش امام زمان...........
پاسخ:
...

سلام

دلم نمیاد بهت نگم. فکر کنم توی ذهنت به کسی شک بردی که من اون باشم اما می دونی که شک بی جا گناهه؟ به هرحال برای من که مهم نیست اما دلم نیومد نگم دیگه.

 

پاسخ:
سلام
         خیلی ببخشید منظورتون رو متوجه نشدم.

اصلا من برای چی باید دنبال کسی بگردم؟ مگه ما داریم قایم موشک بازی می کنیم که من دنبال کسی بگردم.

من باید دقیقا به چی فکر کنم؟ انقدر مسئله برای فکر کردن دارم که نویت به این چیزا نرسه. مگه اتفاق خاصی افتاده که من باید بهش فکر کنم.

من اصلا به این چیزا فکر نمی کنم.

معذرت می خوام اما اصلا متوجه منظورتون نمیشم.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی