پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

آدم باید تا جوونه لذت دنیا رو ببره مثل خیلی از خارجی ها که از زندگیشون لذت می برن یا خیلی از ایرانی ها که برای لذت بردن از زندگی به خارج میرن.

قشنگ برای خودش بره تو طبیعت زیبا یه جاهایی مثل اینجا


نگاره: ‏این بندر زیبا نه توی اروپاست و نه امریکا
.
.
.
.
.

اینجا بندر انزلی خودمونه 
اینجا وطنم ایران است‏

چی؟فوتوشاپه؟! خوب تقریبا همه ی عکسای گردشگری که از همه ی دنیا تو مجله ها و ... میزنن یه بخشیش فوتوشاپه اما خوب اون منظره واقعیه و فقط کمی تغییر تو عکس ایجاد میشه چنین منظره ی زیبایی واقعا وجود داره و فقط کمی ادیت شده است.

راستی به نظر شما این عکس مال کجای این کره ی خاکیه؟!!

کمتر چنین چیزایی دیدیم اما این بندر زیبا نه تو اروپاست نه تو آمریکا...

اینجا بندر انزلیه خودمونه

وطن خودمون ایران.....

نظرات  (۷)

سلام
ماکه میدونستیم اینجا انزلی چون داییم چند سالی اینجا زندگی می کنه و من این عکس رو دیده بودم. کی گفته که ایرانی ها برای لذت زندگی میرن خارج؟  تازه میرن پی بدبختی یعنی ذلت زندگی. از کسی نمی پرسید از خودم بپرسید. یکیش میشه داداش خودم که شبها خواب نداره برای اینکه مونده خانواده رو رها کنه و بره درس بخونه یا رها نکنه. اگه بخواد بره درس بخونه باید تو خارج بمونه چون دکتری رشته ای رو که داره میخونه اینجا بدردش نمیخوره ولی خوب از یک طرف هم نمیخواد تا آخر عمر از خانوادش دور بمونه. همین داییم که براتون گفتم رفت خارج ولی چی شد؟ هیچی. فقط زندگیش پاشیده شد. یا اون یکی فامیلمون که میگه اونجا میری فقط درس میخونی و هیچ لذتی نمی بری. و خیلی های دیگه. به نظر من خارج هیچ هم خوش نمیگذره و اونایی که می بینید رفتن ، برای تحصیل بهتر و یادیگیری بیشتر رفتن خارج. أخه کی رو دیدید بدون خانوادش بهش خوش بگذره. همه کسایی که رفتن خارج رو اگه ازشون سوال کنید می فهمید که لذت بردن یا ذلت کشیدن. البته مسلما که ذلت کشیدن. من در این مورد از خیلی ها سوال و تحقیق کردم. شاید فکر کنید که ای بابا من فقط خواستم یک جای ایران رو معرفی کنم. نمی دونستم این همه گفته پشتش میاد ولی خوب فکر کردم که جاش مناسب که بگم ولی به مقوله خوبی اشاره کردید. . ممنون 
پاسخ:
سلام
        عالی بود. واقعا نظر جالبی دادین.
من که خودم اصلا نمی تونم به این فکر کنم که یه روزی برم خارج و دیگه بر نگردم یا اینکه بخوام دور از خانوادم زندگی کنم. علت این هم که اولش رو اونجوری نوشتم برای این بود که آخرش رو همین طوری که ملاحظه کردین تموم کنم. 
با اون توضیحات اولی که نوشتی جدی جدی فکر کردم خارج کشور و علی الخصوص یکی از شهرهای بندری اروپایی هست!

+ عشق است ایران {قلب}
پاسخ:
سلام
         کاملا موافقم. آره از قصد اولش رو اونجوری نوشتم.
...
پاسخ:
سلام
        خوش اومدین
پاسخ:
مرسی از حضورتون
سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

پاسخ:
سلام
        باید مطلب جالبی باشه حتما میام.
عالی بود! مرسی!
پاسخ:
ممنون از حضورتون.
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۱ پژمان کریمی
وطــنـــم ایــــران ....
همـه جـا، جــان و تـنــم ایـــــران ....
پاسخ:
سلام
        آقا افتخار دادین
                             خیلی خوش اومدی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی