پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

786


این سجده آخر نکند سجده سهو است؟
چندی است که این حافظه در خدمت ما نیست


ای دلبر من! تا غم وام است و تورم
محراب به یاد خم ابروی شما نیست

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/1393/04/26/139304260410592033223894.jpg


یک سکه سپردند، دو تا سکه گرفتند
گفتند که این بهره بانکی است، ربا نیست!


از بس که پی نان حلالیم شب و روز
در سجده ما رونق اگر هست، صفا نیست


به‌به، چه نمازی است! همین است که گویند
راه شعرا دور ز راه عرفا نیست!



خدایــــــــــا سرنوشت مرا خیر بنویس

تقدیری مبارک

تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم

وهرچه را که تو زود می خواهی دیر نخواهم...

                                                                                   

لیالی قدر- شب نوزدهم ماه مبارک رمضان -کهف الشهدا

                

       

                                      

/یک شب قدر به یاد ماندنی در کهف الشهدا/



http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/1393/04/26/139304260410585483223894.jpg





نظرات  (۶)

چقدر خوب که شب قدرتون بیاد ماندنی بوده...

خیلی وقته حس وحال معنویم کور شده

دیشب توی شب قدر همش بخدا میگفتم آخه من نمیدونم ازت چی بخوام توی این شبا...

داشتم کم کم تحت تاثیر برنامه ماه عسل ازخدا یه مشکلی ،گره ای چیزی میخواستم که باز مجبور شم برم سمتش_البته باحس وحال_که دیگه بخودم اومدم و گفتم پاشو خوابت میاد داری بخدا چرت میگی!!

یوقتم میشنوه...

فرشته هام این شبا درحال رفت واومد!!!1

بهرحال قدر این لحظه هارو باید دونس؛از من ندار بشنو:)))

امیدوارم همیشه باخدا کانکت باشی

پاسخ:
سلام
         مرسی از دعای قشنگتون
و اما درباره ی خودتونم باید بگم که این که کانکت باشیم باهاش یا نه اصلا خیلی جاها دست ما نیست. اینجای زندگی دیگه واقعا جبره. ماها هممون چه بخوایم چه نخوایم داریم تو زمین بازی خدا زندگی می کنیم.
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۸ ܓ✿◥میم الف ه◣ܓ✿
طاعاتتون قبول!

التماس دعا
پاسخ:
سلام
          خیلی ممنون محتاجیم....
سلام
شما دوست محترم خیلی شبیه دوست جون جونیم تو دانشگاه هستید. اخه مثل اون حرف میزنید.
هیچ کسی تو این دنیا ندار نیست چون خدا باهاشه. مگه نمیگن از رگ گردن نزدیکتره اخه مگه میشه که خدایی که ما رو افریده ما رو فراموش کنه. ما ادما هیچ وقت ندار نیستم بلکه یک دارایی بزرگ داریم که اونم خداست که هیچ دارایی باهاش قابل مقایسه نیست. 
از حرفاتون معلومه که اعتقاد دارید و یک مشکلی براتون پیش اومده که نا امید بشین. البته اگه درست قضاوت کرده باشم.
منم خودم امسال هیچی از خدا تو شب قدر نخواستم و حتی گفتم که ارزشش رو ندارم منو ببخشی چون من قسم خورده بودم در یک مورد ولی دو بار قسمم رو شکوندم. به خدا گفتم احساس شرمندگی میکنم که ازت بخوام منو ببخشی. ولی بگم این رو که به لطفش امید دارم و به خودم گفتم که تا اون مورد رو درست نکنم طلب بخشش نمیکنم.
امیدوارم انقدر حس و حالت خوب بشه که ی روز بیای تو همین وبلاگ بگی که حس و حالم خوبه و نا امیدی ندارم. و باعث بشه که به دینت دوباره بلی بگی.انشاالله
پاسخ:
ایشالا که اینطور بشه
منم دعا میکنم براشون....
1-نکنه استجاب الدعوه ای....
ممنون؛من همون آه پشت سرم نباشه واسم کافیه..
2-بعد اینکه من بمعنای واقعی کلمه عاشق خدام...
دوسش دارم چون منو در بهترین شرایط زندگی آفریده ،اونقدری که واقعا نمیدونم ازش چی بخوام و واقعا ممنونشم که تجربه ی ی زیستن عآآآاالی رو بهم داده

:)**
3-صحبتم درمورد فانی بودن هم در جواب حرف شما خطاب بمن بود.
4-دینمو دوس دارم،همون قرآن با اون همه معجزه واسم کافیه،مشکلم با روایاته(پلیییز اون نظر خصوصی منو اگه امکانش هست عمومی کنید آقای خلعتبری)
5-باز اینکه بعد از نظر"وفا"درمورد قضیه شهرت درمورد این مدل علاوه بر نظر اولم این نظر بذهنم رسید که خب این کارشم باعث یجور شهرت شد واسش دیگه!
6-میگم خب این همه مشفق واسه اسلام،این همه محصل و مبلغ و ....
چرا نمیان ی کتاب از روایاتی که کاملا معتبره بزنن؟؟؟؟
7-بعداینکه آقای خلعتبری اعصاب ندارینآآآ....
واقعا ببعضیا باید گفت آره شما درست میگی،نمونش به یکی مثل خود شما...
8-بعد مشخصه که کی دوس داره توی پیله خودش باشه،کی از هر 2زاویه تفحص میکنه و قضاوت میکنه!!
فقط مذهبیای متعصب و بسته اینطوری میپسندن که :جاست انتشارات جمهری اسلامی...

پاسخ:

سلام

         چه جالب:))))

ممنون میشم اگر ما رو هم در جریان نتایج این تفحصاتتون از زوایای مختلف، قرار بدین.

1-میگم نکنه شما مستجاب الدعوه ای و ما خبر نداریم!
ممنون،من آه پشت سرم نباشه واسم کافیه
2-اینکه من بمعنای واقعی کلمه عآآشق خدای خودمم و وآآقعا ازش ممنونم که نعمت زیستن رو بمن داده و نعمت بهره بردن از مواهبش و منو در بهترین شرایط آفریده ،طوری که وقعا نمیدونم از خدا دیگه چی باید بخوام.
-اینکه من باخدای خودم و دین اسلام_بمعنای کلی واژه-مشکلیندارم،قرآن با اون همه معجزاتش واسم کافیه،مشکلم با احادیثه
-میگم این همه محصل و مبلغ و...اسلامی؛چرا نمیان ی کتاب ازمجموع احادیث معتبر(با استفاده از سیری که شما میگی میشه سره رو از ناسره جدا کرد)منتشر کن؟؟
تا شاید مشکل خود مسلمونا باهم حل شه؟؟

3-راسی یه چیزی که شما(وفا)گفتی درمورد شهرت این شخص،یچیزی که علاوه برنظر اولم به ذهنم خطور کرد اینه که خب این قضیه هم تونسته واسش شهرت بیاره؛نیاورده؟؟؟
4-بعد اینکه واقعا ببعضیا باید گفت آره،شما درست میکی،نمونش بخود شما آقای خلعتبری..
5-آقای خلعتبری شمام اعصاب ندارینا!!
مشخصه کی دوس داره توی پیله ی خودش باشه و جاست یک طرفه و متعصبنه قضاوت کنه و کی دوس داره جاست انتشارات جمهوری اسلامی بخونه و قضاوت منه
6-
پاسخ:

سلام

           دیگه بالاخره دعا، کاریه که از دستمون برمی آد براتون انجام بدیم.

این یه دفعه رو تو زندگیتون عینک بد بینی رو بردارین و دوستانه بهش نگاه کنین.

میشه؟

:))))

ای بابا دوست محترم چرا همش نگاه بد. !!!!!!!!!!!! مگه نمیگی قران رو قبول داری. خدا خودش گفته در حق هم دعا کنیو و ما هم دعا کردیم. ما کی گفتیم مستجاب الدعوه هستیم!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی