پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

786

روشنفکرنمایی یا دینداری/انتخاب با شماست

مصاحبه نکردن با تلوزیون برای ترس از حاشیه دار شدن



            

توهین به "بهاره رهنما" از کجا شروع شد؟+عکس

فرقی ندارد چه مواضع سیاسی گرفته باشید و مثلا در سال 88از چه کسی حمایت کرده باشید. فرقی ندارد الهام چرخنده باشید یا بهاره رهنما. هنرمندان عزیز زمانی که رفتارتان کمی بوی مذهبی بودن می دهد سریع باید به عواقبش فکر کنید، نمایش رفتار مذهبی یا حتی چیزی شبیه به آن رفتار کردن در جامعه هنری به همین سادگی ها هم نیست، هر چقدر هم توانمند باشید نمی توانید هم روشنفکر باشید و هم مذهبی پس آزادانه یکی از آنها را انتخاب کنید!!!!! و هنگام این تصمیمگیری باید به هزینه های آن هم فکر کنید.

 

موج تخریب بهاره رهنما بیشتر از سوی یک روزنامه نگار اصلاح‌طلب شروع شد، این روزنامه نگار تا کنون توهین های گسترده ای به بهانه های مختلف در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده اند.

چندی پیش بهاره رهنما با حضور در برج میلاد برای حضرت رقیه مقتل خوانی کرد و اعلام کرد این کار را به خاطر ارادت به امام حسین و اعتقادتش انجام داده است.

اما این مقتل خوانی به مزاج برخی خوش نیامد و عده ‌ای طبق روال همیشگی خود دست به تخریب این بازیگر زده و توهین های خود در فضای مجازی را منتشر کردند.

در این میان بهاره رهنما در فیس بوک خود نوشت: « من که جز یک فن پیج صفحه ای در فیس بوک ندارم اما شنیدم تو فیس بوک حال خیلی ها خرابه سر مقتل خونی من از بی بی سی و نادر فتوره چی بگیر تا خیلی از روشنفکر نماهای دیگه جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین (ع) سینه زدن لیاقت میخواد افتخار میکنم که از بچگی این ارادت رو داشتم و دارم جالبه که حتی مصاحبه با تلوزیون رو بخاطر همین حواشی بعد برنامه حذف کردم و انجام ندادم اما نمیدونستم هنوزم ادمای هستن که بخاطر اعتقاد مذهبی که خیلی شخصیه توهین میکنن و به اسم دموکراسی فحاشی میکنن و آنقدر وقاحت دارن که علمداری امام حسین ع رو تحجر بدونن بازم تاکید میکنم من افتخارمیکنم به خواندن مقتل حضرت رقیه در محرم سال هزار و سیصد و نود و سه شمسی و نذر کردم تا زنده ام برأی همه کودکان مظلوم در جنگ و به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان مقتل حضرت رقیه رو برأی مردم بخوانم /یا حسین»

در این میان موج تخریب بهاره رهنما بیشتر از سوی یک وبلاگ نویس و روزنامه نگار اصلاح‌طلب شروع شد، البته این روزنامه نگار توهین های گسترده ای به بهانه های مختلف در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.

این روزنامه نگار این بار مأموریت جدید خود را زیر سوال بردن اقدامات دینی و مذهبی بهاره رهنما قرار داده و در این راستا به توهین به این بازیگر سینما روی آورده است

نادر فتوره چی در قالب کلماتی توهین آمیز شروع به توهین به مقتل خوانی بهاره رهنما کرد و به دنبال آن تعداد دیگری نیز به این توهین ادامه داده تا جایی که بهاره رهنما مجبور به واکنش به این موضوع شد.

به نظر می رسد برخی به خاطر دور کردن هنرمندان از مسیر دینی و اعتقادی آنها دست به هر کاری زده و واهمه ای هم از این اقدامات تخریبی خود ندارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی