پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

صرفا جهت به روز بودن مخاطبین محترم وبلاگ

اسامی تایید صلاحیت شدگان

 

 

 
صلاحیت 8 نفر در انتخابات ریاست جمهوری احراز شد
شنیده ها حاکی است که بر اساس بررسی های شورای نگهبان صلاحیت هشت نفر برای حضور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری احراز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی این هشت نفر به ترتیب حروف الفبا به این شرح است:

1- غلامعلی حداد عادل

2- سعید جلیلی

3- محسن رضایی

4- حسن روحانی

5- محمدرضا عارف

6- محمدباقر قالیباف

7- محمد غرضی

8- علی اکبر ولایتی

گفتنی است هنوز شورای نگهبان به صورت رسمی این اسامی را اعلام نکرده و اسامی ذکر شده صرفا شنیده های خبرنگار مهر می باشد.

نظرات  (۳)

سلام
ماشالله چه فعال هستید. گفتید خبر روز رو بزنم تو گوشش. معلومه که به سیاست و بحث های سیاسی علاقه دارید. خدا کنه یک آدمی بیاد سرکار که به فکر ما دانشجوهای بیچاره باشه البته که از ما گذشت و آخراشیم
پاسخ:

سلام

         لطف دارید       

خوب سیاست هم یکی از ابعاد زندگی هر کسیه به خصوص همچنین چیزی که تو زندگی هممون تاثیر داره. نمیشه ندیدش.

اوا چرا اسم من بین اسامی صلاحیت شدگان نیست مگه من چیم از بقیه کمتر. خوشکل نیستم که هستم، سیاستدان نیستم که هستم، اقتصاددان نیستم که هستم، بالاخره لپ کلام همه کاره ام. یک وقت فکرهای بد به ذهنتون نرسه ها وقتی اینو می گم یعنی همه کار بلدم فقط برای انجام دادن کار مردم. مهم مردم هستند این شعار هر رییس جمهور مگه نه. اینو اشتباه نوشتی مگه میشه اسم من توش نباشه. دوستان عزیز فراموش نکنید به من رای بدهید.
با تشکر
وفا خدمتگذار مردم
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۳ مر تض ذولفقاری
من به مو سوی رای دادم .
پاسخ:
به سلامتی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی