پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سلام

 این اسم ها در عرض ده دقیقه برای وبم به ذهنم رسید. اگر خودتون بودین کدومش رو انتخاب می کردین؟

 

نشانی-نشانه-نشانه ها-نشان

راه رهایی-راه-امید

چای داغ

عینک آفتابی-عینک دودی-آفتاب

آسمان ابری-دریای آفتابی

موج-موج آبی-ارتفاع موج-موج زندگی-آبی آسمان-دریای آبی-آرامش آبی

افق

به همین سادگی

نگاه

روشنایی

سایه روشن

طلوع

کافه گپ-حرفهای نو-گپ

 

 

گزینه های نهایی:کافه حرف-زندگی-دورکعت خلوت-دریای آرام-اردیبهشت-یک فنجان چای داغ-پنجره-پنجره27-پنجره‌ی‌بیست‌وهفتم-راه امید-بهشت27

 

نظرات  (۴)

۲۶ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۱۶ محمد حسن خلعتبری

سلام

       درباره ی نظر خصوصی  باعث افتخار منه. منتظر انتقادای مرد افکنتون هستم. 

حتما تاریک بودن قالب وبم جزء نقطه ضعفاشه اصولا بهتره که رنگ وبلاگ روشن باشه برای اینکه چشم خسته نشه اما چون دیدم این قالب متفاوته و ازش خوشم اومد دلم نیمد عوضش کنم. شاید چند وقت دیگه یه قالب روشن تر گذاشتم.

ممنون که سر زدین

سلام حسن جونم!
چطوری عشقی؟

خوشحالم که به جمع وبلاگ داران بیکار پیوستی! :-)
اسم وبلاگت یعنی چی؟
پاسخ:

سلام روح الله جان

                        برداشت برای هر کسی آزاده و همونم درسته اما اینکه من منظورم دقیقا چی بوده چند تا منظور داشتم که به خودت حضوری میگم.

شاید این یه بهانه ای باشه حداقل ببینیم همو.

ممنون که سر زدی. پیشاپیش عیدتم مبارک

 

آره!!!
پاسخ:
چه جورم....
سلام
به نظر من هیچ کدومشون قشنگ نبودن. من خودم ی اسم انتخاب مکنم که فکر می کنم خیلی قشنگتر. بگمممممممممممممممممم. خوب میگم. تنهای همواره توانایی به بارمی آورد. حالا دیدی چقدر قشنگ برو تو بحرش حالش رو ببر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی