پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

تازه چه خبر؟

اطلاع داشتن از اخبار روز ایران و جهان در عصر ارتباطات واطلاعات یکی از الزامات کنونی به حساب می آید. خیلی وقتها دلیل تعداد زیادی از اختلاف نظرها این است که هر کسی دایره ای از اطلاعات را در اختیار دارد و بر اساس آن نتیجه ی گیری ذهنی خود را انجام می دهد.

مردم معمولا به اطلاعاتی که دارند و منابع اطلاعاتی دم دستی اعتماد می کنند و به دلیل اعتماد به نفس بالا و همچنین پویایی سیاسی بالا در سطح جامعه که البته باعث خوشحالی است با کمال صراحت درباره ی یک مسئله یک موضع قطعی می گیرند و روی آن پافشاری می کنند.

به همین دلیل به منظور افزایش سطح آگاهی مخاطبین عزیزم قسمت (تازه چه خبر) از همین الان شروع به کار می کنه.

امیدوارم که به دردتون بخوره...

 

 

اگر شما هم خبر به روزی داشتین حتما بنویسیدش تا سایر دوستانون هم از اون استفاده کنند.

در ضمن خیلی خیلی خوشحال میشم اگر من و مخاطبینم بتونیم از نظرهای قشر تحصیل کرده جامعه و کارشناسان محترم در زمینه های مختلف (یعنی شما) در مورد این اخبار بهره مند شیم

پس مار رو از نظرهای ارزشمندتون بی بهره نزارین.

خبر اول

وزارت خارجه ی کره ی شمالی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد به علت اقدامات تحریک آمیز آمریکا و کره ی جنوبی، شبه جزیره ی کره در آستانه ی جنگ هسته ای قریب الوقوع قرار دارد.

نسیم

خبر دوم

اکبر اعتماد رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دوران پهلوی: شاه ممکن بود سلاح هسته ای بسازد. ایران مشغول انجام تحقیقاتی است که حق انجام آن را دارد. ایران در برابر تحریمها مقاومت کند.

 رادیو بی.بی.سی

اخبار انتخابات

قالیباف: مشایی ساز نیستم. به لاریجانی پیشنهاد پیوستن به ائتلاف را دادم گفت کاندیدا نمی شود.

نظرات  (۲)

سلام

شاید حرفم بی منطق به نظر برسه ولی میگم

درسته که شرایط اطلاع از اخبار جدید رو گریز ناپذیر کرده ولی من  فکر می کنم تو این زمان ادم هرچی کمتر از اخبار بدونه راحتتر زندگی می کنه.به نظرم خبر بیشتر مساوی با درگیری عصبی بیشتره.

ولی طرح جالبی شده اگه همه مشارکت داشته باشن و  بشه از این اخبار به عنوان سند معتبر استفاده کرد

پاسخ:

سلام

کاملا درسته آدما هر چی کمتر از اطرافشون بدونن شاید آرامششون بیشتر باشه چون همیشه ما به میازن آگاهیمون نسبت به اطرافمون و اطرافیانمون مسئولیت داریم.

اما یه پله اونور تر از این حرف کسیه که دلش مثل دریا میمونه به حدی آروم و زیباست که همه در کنارش لذت می برن و انقدر بزرگه که هر واقعیتی رو تو خودش میتونه غرق کنه.

سلام
خانم یا آقای یک دوست آدم باید تا یک حدی بالاخره بدونه وگرنه نمیتونه تو جامعه زندگی کنه. آقای خلعتبری من با نظر شما کاملا موافقم که نسبت به همه ی اطرافیانمان  مسوولیت داریم ولی به شرطی که درست اطلاع رسانی کنیم و دیگران را به گمراهی نکشونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی