پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به نام او

 

خبر اول

 

پای علی دایی هم به سیاست باز شد

او با تعریف و تمجید از خاتمی و سید حسن خمینی اظهار داشت، فکر می کنم آقای خاتمی دوران خوبی در مدیریت مملکت داشت. من سید حسن خمینی را خیلی دوست دارم.

 

 

خبر دوم

 

کنسرت ابی ، منصور و جمشید که قرار بود در اربیل عراق برگزار شود با ممانعت مردم به هم خورد.

 

 


 

اخبار انتخاباتی

 

 

قالیباف خبری که دیروز از او منتشر شده بود مبنی بر دعوت از لاریجانی برای شرکت در ائتلاف سه گانه را رد کرد.

 

 

 

نظرات  (۷)

سلام

بازم جای شکرش باقیه که (علی دایی) کاندید انتخابات ریاست جمهوری نشده.والا

سلام حسن جون
آقا اصلا جالب نبود خبر مبر داشته باشه
البته ببخشید رک میگم با تو که از این چیزا ندارم
خوشحال میشم از مطالبت استفتده کنم
مخلصیم
پاسخ:

سلام

       سعید جون

نه داداش دیگه تو رک نظر ندی پس کی اینکارو بکنه.

اولش که خواستم این قسمت رو اضافه کنم خودمم به اینی که میگی فکر کردم. از طرفی خبرای روزانه یه مقداری فضای وبلاگ رو میتونه خشک و سردم بکنه چرا که از جنس همون حرفایی که همه جا زده میشه و اصلا خیلی هاش هم شاید دروغ باشه.

علت اصلی که این قسمت رو اضافه کردم این بود که همون طور که تو مقدمش گفتم راجع به اتفاقات و خبرها تو این فضا تبادل نظر بشه یا اینکه اگه کسی حرف جدیدی راجع به اون مطلب داره اینجا حرفش رو بزنه.

شاید کم کم کمترش کردم. در ضمن بهت گفتم چرا یهو مطالبم رو نمی زارم.

مرسی که اومدی

به امید دیدار...

۱۸ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۳۳ همکلاسی قدیمی
سلام حسن جون
وبلاگت زیاد جالب نیست.چون هیچ موضوع خاصی نداره.نمیشه که از همه چیز نوشت باید یه محور خاص داشته باشه.
به نظرم بزنی تو فاز خاطرات دوره خیلی عالیه!!!!!!کاری که کسی تا حالا نکرده.
یا حق
پاسخ:

سلام

        هم کلاسی قدیمی عزیز

چرا اسمتو ننوشتی تو که انقدر رکی و میدونی منم خیلی از آدمای رک خوشم میاد (البته با تعریفی که خودم از رک بودن دارم).

من یادم نمی آد تو رفقای قدیمیم کسی انقدر باهام تعارف داشته باشه.

یه موضوع خاص یه جورایی برای وبلاگ محدودیت درست می کنه اما این که باید یه سیر مشخص داشته باشه قبول دارم  این وبلاگ تازه درست شده و اینکه اولش یه جوری به نظر برسه شاید طبیعی باشه.

اون پیشنهادی هم که دادی خیلی خوبه شاید انجامش بدم  اما به نظرم  اگه وبلاگ دوره این کارو انجام بده بهتر باشه.

ممنون که ایرادای وبلاگم رو می گیری.

بازم از این کارا بکن. اسمتم بنویسی خیلی خوب میشه.   

سلام این مطالب را از کجا جمع آوری کردی، آدم وقتی میخواد اطلاع رسانی کند باید منبع خبرش رو هم بیاره وگرنه نمیشه رو اون مطلب حسابی باز کرد و در موردش نظر داد. این سه خبرت اصلا بهم نمیخورن. راستی در جواب یک دوست بگم که پس برو خدات رو شکر کن.

جوابم رو ندادی؟ این مطالب رو از کجا آوردی؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

یه چرخ تو خبرگزاری ها بزنین همش هست.

تا اونجایی که شده منبع هم ذکر کردم. مگر اینکه یه جایی از منبعش مطمئن نباشم.

سلام
مرد مومن اگه وقت چرخ زدن تو خبرگزاری ها رو داشتم نمی گفتم که منبعش رو از کجا آوردی. زیاد حوصلم نمی کشه اینجور خبرها رو بخونم.

پاسخ:

الان اونایی رو که منبعش رو نزدم دقیقا خاطرم نیست ایشالا از این به بعد سعی میشه همش با منبع باشه.

سلام
راستی در پیوندهای روزانه که در مورد پردیس سینمایی مطالبش خیلی جالب ولی کسی که نوشته حال و حوصله جواب دادن رو نداره چون مطالبی که خیلی جای بحث داره اگه میشه شما هم در مورد فیلم ها مطلبی بذارید خیلی خوبه . البته نمیدونستم این مطلب را کجای وبلاگتون بذارم.

پاسخ:

خودمم خیلی دوست دارم اگه فرصت شد حتما.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی