پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


 این آدم ها هستند که رنگ زنگی را تعیین می کنند.

 

 راستی تو می خواهی امسال چه رنگی زندگی کنی؟؟؟

 

 

 

 

 

نظرات  (۵)

من می خوام قرمز ترین آبی ِ سبز رنگ باشم

یعنی در عین شاد و فعال بودن، آرامش داشته باشم و همواره زنده
پاسخ:

جالبه و  همینطور عجیب.......

مرسی که سر زدی

۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۲ زندگی کاروانی
سبز :|
پاسخ:

قربون داداش خوش سلیقم برم.

 

سوال جالبی تاحالا بهش فکر نکردم . حالا راستی خودت امسال میخوای چه رنگی باشی؟
پاسخ:

انتخابش سخته من همه ی مداد ها رو برمی دارم جاهایی که خودم دوست دارم بهش رنگ بزنم از سبز و قرمز استفاده می کنم اما درسته که این حرف ظاهرش خلاف پستیه که گذاشتم البته فقط ظاهرش.

نباید هیچ وقت فراموش کرد که همیشه همه ی دفتر نقاشیت رو نمیتونی خودت اونطوری که می خوای رنگ بزنی.

سلام

میخوام امسال از همه رنگها استفاده کنم. هر کی هر رنگی با من باشد من هم همون رنگ رو انتخاب می کنم و باهاش برخورد می کنم.

پاسخ:

اما من شاید بیشتر از یه بار به آدما فرصت بدم بعضی وقتا ارزشش رو داره. بعضی وقتام این کار اشتباه محضه.

کاملا حرف شما درسته ولی وقتی آدم ها از این فرصتها سواستفاده می کنن آدم باید عین خودشون باهاشون رفتار کنه. این کار رو کردم و جواب هم گرفتم و جالب که متوجه اشتباهشون میشن و دیگه تکرار نمی کنن. این خیلی خوبه که یک وقتهایی به افراد تلنگری زده بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی