پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

 

بهترین هدیه ی تولد

اولین هدیه ی تولدم امسال عصر روز قبلش بارید. هر چند کم بود اما برایم یک غروب به یاد ماندنی را بر جای گذاشت.

نوازش نسیم و موسیقی دلنواز همیشگی آواز گنجشکها، در گوشم شروع یک سال جدید را زمزمه می کرد سالی که شاید پایانی باشد بر رویاهای بی پایانم و آغازی باشد برای قصه های ناگفته ام که نگفتنش برایم خیلی سخت تر از گفتنش بود و گفتنش محال.

                  

 

 

مشتقام ببینم قصه ی سرنوشت امسال چه دستی را برایم رقم می زند.

تلخ، ترش، شور یا شیرینش فرقی ندارد دلم مزه می خواهد. مثل همیشه مزه ها را آنطور که تو می خواهی می چشم شیرینی را نه، اما قول میدهم تلخی و شوریش را با دست بهاری که هدیه ایست از طرف تو در بی کرانم غرق کنم تا آنطور که می خواهی باشم و آن طور که باید.

تاریخ ها همیشه یک عدد ساده نیستند شاید یک تاریخ به ظاهر بی روح مفاهیم زیادی را در خود جای داده باشد آروزهای زیادی بین 26 و 27 جا خوش کرده است چون امشب شب پرواز رویاهاست از بهترین و شاید بهترین شب سال.

امشب شب آرزوهاست. 

 

دست تقدیر را در دستانم می گیرم و سخت می فشارمش به شرطی که باشی و باشم.

بگذار کمی تخیل کنم چرا من نباید برای تو از تو دعا کنم بهترین‌ها را برایت آرزو می کنم ای بهترین آرزوی من.

 

 

نظرات  (۶)

سلام
الان که مینویسم داره رعدو برق میزنه و شاید کم کم دیگه بارون بگیره.

تولدت مبارک

ایشالا که سالهای سال با موفقتهای زیاد زنده باشی.
بهترین ها برای تو.
پاسخ:

آره یواش یواش داره بارون میگیره.

هوا داره عالی میشه.

ممنون ایشالا سالهای سال رفیقی مثل تو برام بمونه.

سلام.

دلت شاد و روزگارت پر از طعم زیبای زندگی

  تولدت مبارک

پاسخ:
سلام
        خیلی خیلی ممنون
تولد تولد تولد مبارک
بیا لایکارو جمع کن که صد سال زنده باشی
پاسخ:
سلام
        ممنون ایمان جون ایشالا صد سال با هم رفیق و همکار باشیم.

سلام

نظر گذاشته بودم ولی فکر نکنم رسیده باشه برای همین دوباره میگم.

وبلاگتون خیلی قشنگ شده. عاشق رنگ آبی ملایم هستم چون به آدم آرامش میده.

عجب شبی بود به من که تو این شب خیلی خوش گذشت. راستی میدونستید این شب فقط شب دعا کردن نیست بلکه علاوه بر آرزو کردن باید از اون شب به بعد تصمیم بگیری که عوض بشی و با دیگران خوب و مهربون باشی و از همه ی اینها مهم تر اینه که با خدای خودت تو این شب راز و نیاز کنی. امیدوارم همه ی ما لیاقتش رو داشته باشیم.

پاسخ:
سلام
        نه نظری نرسیده. خوشحالم که تم جدید  وبلاگ نظرتون رو جلب کرده.
ان شاالله هممون لیاقت تمام نعمت هایی که خدا تو زندگی بهمون میده رو داشته باشیم.
ممنون از نظرتون

چقدر دوست داری خودتو بروز بدی.

خودتو معرفی کنی.

که چی؟

بچه!!!!

متظاهر...

پاسخ:
سلام 
        نظرتون برام جالبه
شاید واقعا اینطوری که می گین باشه.
اما پست گذاشتن برای روز تولد یه کار مرسومه برای همه ی کسایی که وبلاگ دارن. وبلاگ هر کسی هم یه محیط شخصیه برای همین می تونن بر اساس سلیقه ی شخصیشون تو این محیط عمل کنن. شاید این سلیقه ها با هم خیلی فرق کنه و همینطور برداشت آدما از یه مطلب واحد.
اگر واقعا اینجوریم با هم دعا کنیم که این ویژگی بدم روز به روز کمتر بشه. اما شاید برای خیلی از مخاطبا خیلی مهم نباشه که صاحب وبلاگ چجور آدمیه حرفایی که اینجا زده میشه قطعا از نقد شخصیت من مهم تره.
پس اگر راجع به اونا حرف بزنیم شاید بهتر باشه.
به هر حال ممنون از نظر پیر و بزرگ وبلاگ.

شرایط تو فرق داره.

خودت میدونی کیا میان به وبت سر می زنن.

مشخصات کامل و دزست....

حاالا؛

باشه بابا، تولدت مبارک....

البته گذشت دیگه،ولی من خودم به شخصه عاشق خونسردی  و منطق مردای اردیبهشتم...

 

پاسخ:
مگه کیا میان؟!!
هر کسی میتونه بیاد.
نمیشه گفت فقط از یه طیف خاص هستن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی