پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


درنده ترین حیوانات جهان!

درنده ترین حیوانات جهان!/ کارتون: محمد کارگر

 

حتما می دونید چند وقت پیش یکی از افراد مسلح که در سوریه داره مبارزه می کنه قلب یه سرباز سوری را در آورده و اونو خورده. من به کلیت ما جرا که آیا حکومت بشار اسد خوبه یا نه کاری ندارم اما متاسفانه الان ما در سوریه تابلوی تمام  نمای حماقت ها رو داریم مشاهده می کنیم از طرفی شنیدم یه مفتی وهابی فتوا داده هر دختری که با افراد مسلح مخالف حکومت بشار اسد نکاح داشته باشه که اینجا بیشتر منظور موقته نه دائم مستقیم میره بهشت!!!

متاسفانه نگاه وهابی ها به زنان خیلی نادرسته و تو این نگاه زنها از اولین حقوق خودشون هم برخوردار نیستند. زنها تو کشورهایی مثل عربستان اصلا وضعیت مناسبی ندارند.

اسم این حکمش رو گذاشتن جهاد نکاح!!!

بی خود و بی جهت نیست که تو دنیا عده ی زیادی به اسلام به عنوان یک دین خشن و خارج از چها رچوب انسانی و عقلی نگاه می کنند.

اسم این مفتی وهابی "محمد العریفی" هستش .

تا زمانی که در دنیا نماد اسلام وهابی ها باشند نه کشوری مثل ایران نباید انتظاری جز این داشت.

آدم وقی اینا رو میبینه می فهمه که تو کشور ما حداقل تند ترین طیف های فکری هم جلوی خیلی ها خیلی معتدل هستن.

نظرات  (۴)

اینا دیگه کین؟؟!!
ظهور نزدیکه؟؟؟
پاسخ:
ایشالا

 من منتظر بودم که شما همچین مطلبی رو بنویسید که نوشتید.من وقتی این صحنه رو دیدم انقدر حالم بد شد. واقعا لعنت بر هر چی وهابی که برای همه ی دنیا جز دردسر و بدبختی هیچی به بار نمی آورند. و وای بر حال زنانی که این حرف ها رو باور می کنند. به امید روزی که زنها در همه ی کشورها به حق قانونی خودشون برسن و افراد مستقلی باشند. باز صد رحمت به اون کفتار و تمساح. این یارو از اونها هم پست تر.

به نظر من اسم این متن رو نباید می گذاشنید حماقت چون این از حماقت یک چیزی اونورتر. راستی یادم رفت تشکر کنم بابت این موضوعی که گذاشتید. واقعا لاز بود در موردش بحث بشه.
پاسخ:
سلام
         الان که دارم نگاه می کنم کاملا موافقم که این یه چیزی اونوره حماقته.
خواهش می کنم من از حضور پر رنگ شما ممنونم.
سلام!
پاسخ:

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

                                           خوش اومدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی