پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

786

      دستاوردهای دولت در سفر نیویورک


  1. نگاره: ‏تاثیرات بی نظیر مکالمه حسن روحانی با اوباما‏


    (می دونم یه کم دیر شده و به قول روزنامه نگارا ارزش خبری نداره


     اما هر چی با خودم کلنجار رفتم نتونستم این پست رو نذارم.)

نظرات  (۲)

:)
:))))))
D:
D:
D:
(حیف که بلاگ شکلک خنده و نیشخند نداره!!!)
سلام
        در جواب نظر خصوصی باید بگم چون من اصلا شرایط رو نمی دونم طبیعتا نمی تونم در این باره حرفی بزنم اما بازم می خوام حرف قبلیم رو تکرار کنم که هیچ لزومی نداره که نسبت به عملی که از اساس مشکل داره عکس العملی داشته باشین. چون این عکس العمل به معنای تایید عمل غلط دیگران میشه.
البته شاید من چون شرایط رو نمی دونم این حرف کلی که می زنم تو این موقعیت درست نباشه.
حرفایی که زدین واقعا جای فکر داره و متاسفانه بعضی از آدم هایی که در اطرافمون هستن همین طورن که شما میگین.
 اما من یه شخصه هیچ وقت تو زندگیم برای دیگران زندگی نکردم و اینکه بقیه چی میگن تاثیر قابل توجهی تو کارام نداره به خصوص اگر مطمئن باشم که حرفی که میزنن اشتباهه...
در ضمن اصلا قرار نیست اینجا همه با نظر همه حال کنن اون چیزی که مهمه اینه که به نظر هم و اختلاف نظرها احترام بذارن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی