پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

786

 

 

پلنگ صید خودش را سریع خواهد کشت

من از نگاه غزال نجیب می ترسم

 

نظرات  (۹)

سلام

این آدم تو این برف که مسیرش مشخص نیست داره کجا میره؟

تو این دوره زمونه ادم باید از همه بترسه. همه برای خودشون ی پا صیاد شدن و این و اون رو صید می کنن حتی خانواده و جگر گوه ی خودشون رو.

شب یلدا مبارک

ان شالله تو این شب به همه حسابی خوش بگذره

 

پاسخ:

       سلام

                نمی دونم باید ازش بپرسم البته شک دارم خودشم بدونه.

شب یلدای همگی مبارک

سلام حسن جوون
داداش بد خوابت میومده ها!!!
پاسخ:
سلام
من آره اما مثل اینکه شما خیلی بی خوابی داری میترسم این شب زنده داری ها کار دستت بده ها!
کاش میذاشتی این چند روز صفر تموم میشد بعد قالب رو عوض میکردی...
پاسخ:
آره راست میگی از اول هم همین قصد رو داشتم یه هویی شد.
786 قضیه اش چیه؟
پاسخ:
سلام
          همون بسم الله الرحمن الرحیم خودمونه..
سلام
جواب با ادبیت اینه که منظورت از بی خوابیای من چیه؟!
پاسخ:

سلام

        میگن هر حرفی مخاطب خودش رو پیدا میکنه.

در ضمن حرفای من معمولا متن بازه یعنی هر برداشتی ازش میشه کرد و بعضی وقتام همش درسته یعنی منظور من همه ی اون برداشت ها میشه.

سلام.
چه خوب شده قالب جدید تون.زمینه های مشکی چشم رو اذیت میکنه در حد حق النفس...
جواب حرف قبلتونم اونقدر طولانی بود  ک بیخیال پاسخ بهش رو شدم،اصلا زدن اینجور حرفا توی فضای   مجازی بی فایدست.چون 180 درجه منظور من با برداشت شما متفاوت بود والبته اشتباه از من بود ک اصلا مطرحش کردم.
اما بحرفم ایمان دارم.
بعدش برداشت آزاد من:
مبارک باشه،ایشالا پش همین روزا خبر ای خوش راجع بهتون قراره بشنویم...
پاسخ:
سلام
         اسمش روشه دیگه برداشت آزاد؟؟!!!!
میگم اگر همه ی آدما قدرت و سرعت نتیجه گیری ذهنی شما رو داشتن دنیای جالبی می شدا  !! البته قابل مقایسه نیست اما شما بعد از خوندن شعرای حافظم از این برداشتهای آزاد میکنید؟ بیچاره حافظ...
سلام
جواب اولت به نظر اول من انقدر باز بود که رفت تو آفساید و هیچ ربطی نداشت.
حالا رفتی نظر پر غلط و غلوطت رو درست کردی اشکال نداره... پیش میاد دیگه...
پاسخ:
سلام
         چی میگی سعید بابا؟!
من نظر قبلیه رو کاری نکردم که... جواب نظر خصوصیت هم باشه ایشالا حضوری به نقد و بررسی استعدادها و توانمندی های متاقبل می پردازیم.
چه بداخلاق!
 
پاسخ:
الان چرا دقیقا؟!
بخاطر جواب جواب تندت بنظر قبلیم دققیققا
پاسخ:
الان این جواب منظورتونه؟!
سلام
         اسمش روشه دیگه برداشت آزاد؟؟!!!!
میگم اگر همه ی آدما قدرت و سرعت نتیجه گیری ذهنی شما رو داشتن دنیای جالبی می شدا  !! البته قابل مقایسه نیست اما شما بعد از خوندن شعرای حافظم از این برداشتهای آزاد میکنید؟ بیچاره حافظ...
واقعا این تند بود آیا؟! شاید بد خوندینش چون من قصد تند جواب دادن رو نداشتم به هر حال وقتی آدم نمیدونه طرف مقابلش کیه خب اخلاقشم خیلی نمیشناسه که متناسب با اون بهش جواب بده پوزش  اگر ناراحت شدین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی