پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

786

بمبی که رئیس جمهور آراژانتین در سازمان ملل منفجر کرد


 سخنان رئیس جمهور آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل که در آن دخالت جمهوری اسلامی ایران را در انفجارهای بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ میلادی رد و از نظام سوریه و حزب الله لبنان و غزه حمایت کرد باعث خشم برخی رسانه‌ها شد.

سخنان بایکوت شده رئیس جمهوری آرژانتین در سازمان ملل






 


"کریستینا فرناندز" در سازمان ملل گفت: یکسال است که شما نظام اسد را نظام تروریست می دانید. شما از مخالفانی که ما آنها را انقلابیون می دانستیم حمایت می کنید و امروز برای مهار انقلابیونی گردهم آمده‌ایم که روشن شده است آنها تروریست هستند و بیشتر آنان در شبکه‌های تروریستی عضویت دارند و از افراط گرایی به افراط گرایی هرچه بیشتر منتقل شده اند.

 این سخنرانی کریستینا فرناندز در سازمان ملل به منزله انفجار بمب بود. فرناندز در سخنرانی خود افزود: "نام حزب الله لبنان پیش از این در فهرست سازمانهای تروریستی گنجانده شده بود و روشن شده است حزب الله یک حزب بزرگ و به رسمیت شناخته شده در لبنان است.

رئیس جمهور آرژانتین گفت : "شما ایران را در پی انفجاری که در سفارت اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ میلادی رخ داد متهم کردید و تحقیقاتی که ما انجام دادیم دخالت ایران را در این انفجار تأیید نکرد".

وی تصریح کرد : شما قطعنامه جنگ با القاعده را پس از حوادث یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی صادر کردید، مجوز ورود ( نظامی) به چندین کشور را دادید و مردمان آنها مانند عراق و افغانستان به این بهانه کشته شدند در حالی که این دو کشور همچنان از تروریسم رنج می برند!

 بایکوت سخنرانی رئیس جمهور آرژانیتن در سازمان ملل+سند
رئیس جمهور آر‍ژانتین افزود: با بمباران غزه، عمق و شدت فاجعه ای که اسرائیل مرتکب شد روشن شد، شمار زیادی از فلسطینیان قربانی شدند در حالی که شما به موشکهایی که به اسرائیل اصابت کرد اهمیت دادید و موشکهایی هم که به اسرائیل اصابت کرد تأثیری نداشت و خساراتی در آنجا به بار نیاورد.»

فرناندز گفت: امروز اینجا هستیم تا یک قطعنامه بین المللی درباره مجرم دانستن گروه «داعش» و مقابله با آن صادر شود در حالی که داعش مورد حمایت چند کشور شناخته شده است و شما بهتر از دیگران آنها را می شناسید و داعش هم پیمان برخی قدرتهای بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است !

برخی شبکه ‌های تلویزیونی ماهواره ای از پخش مستقیم این سخنرانی خودداری و ترجمه آن را قطع کردند اما شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده سخنرانی کریستینا فرناندز دی کرشنر را منتشر کرده‌اند.

نظرات  (۵)

بله دیگه!
ما که میدونستیم...
اونام که خودشون میدونن...

عنوانشو خودت زدی؟؟
پاسخ:
آره چطور؟

سلام

بعد مدت ها تونستم بالاخره ی سری به اینترنت و کامپیوتر بزنم. واقعا سرم خیلی شلوغ بوداااااااااااااااااااا. ی نظر وبلاگتون رو دیدم ولی شما انقدر به سیاست رو نمی آوردید و مطالب در بابا سیاست نمی نوشتید. چی شده که دارین همش در این حوزه مطلب میذارید؟ دو روز ما نبودیم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا. هنوز اون کاری که قرار بود انجامش بدم که خودتون در جریان هستید رو نتونستم انجامش بدم. واقعا کار سختیه. ریسک بالایی رو میخواد. باید اطلاعاتم رو در اون حوزه بالا ببرم. دعا کنید. من نمیدونم چرا دعای هیچ کس نگرفته برام. گیر کردم حسابی. :-((((((((((((((

راستی ما که سر جریان این کارمون اعصاب نداریم این کار کره ای ها با کشتی و تکواندمون کلی مضاعف بر اعصاب خوردی ما شد. واقعا ادم هر چی فحش  به این کره ای های بوووووووووووووووووووووووووووق بده بازم کمشونه. من وقتی فیلماشون رو نگاه می کردم اونا را تحسین می کردم ولی الان فهمیدم که اشتباه می کردم و اونا اون چیزی که تو سریالاشون نشون میدن نیستن. اخه خواری و ذلت تا این حد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخه انقدر بدبخت و بیچارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا این کاری که میکنن کار بسیار خوبیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد میان واسه ما جومونگ و یانگوم میسازن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انقدر اعصابم ریخت بهم که قلبم دو روزه داره تیر میکشه. فشارم رفته بالا. اصن ی وضعی شده. یعنی الان ی کره ای بیاد جلوم تا سر حد مرگ میزنمش.
:-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((0
پاسخ:
سلام
         خیلی خوش تشریف آوردین....

این وبلاگ نیاز به هوای تازه داره، به نگاه ها و نظرات مختلف و متفاوت نیاز داره، به مطالب غیر سیاسی و متفاوت تر نیاز داره و این هوای تازه هم تا حدی به مخاطباش بر می گرده چون منم مثل شما گرفتاریم بیشتر شده خیلی نرسیدم روش وقت بذارم. اما باید اینکارو انجام بدم.
حالا انقدرم که شما میگین سیاسی نشده ها!!:(((((
بهترین و بیشترین سرمایه این وبلاگ مخاطبان باوفای قدیمیش هستن آدمایی که خودشون رو با اسم های "دوست"،"!!!!!!!!!!!!"،"وفا"،"بی وفا"،"یه دوست"،"همکلاسی"،"یه آشنا"،"رهگذر"و.....معرفی می کردن و البته آدمای دیگه ای که من میشناسمشون مثل دوست عزیزم سعید. اما با این وجود اینجا نیاز به رفت و آمد آدمای جدید داره. همه وبلاگ نویسا میدونن که هر چقدر که صاحب یه وبلاگ وقت کنه به وبلاگ آدمای دیگه سر بزنه و براشون نظر بذاره اونام میان وبلاگش و صاحب این وبلاگ هم که قربونش برم سالی یه بار هم به وب بقیه سر نمی زنه چه برسه به اینکه براشون نظر بذاره.
در هر صورت اینجا تا وقتی هست که اسمای مجازی و مخاطبای حقیقیش باشن.
حالا شما انقدر هم خودتون رو برای این مسابقات آسیایی ناراحت نکنین انگیزه بچه های ما رو برای المپیک بیشتر میکنه این اتفاقا:((((((((((
راستی اون بنده خدا در قید حیاته هنوز؟:(((((( انقدر فکر کردن و اعصاب خوردی نداره که ذهنتون رو متمرکز کنید و راحت تصمیم بگیرید، یا آره یا نه دیگه.......
بازم سلام
بله در قید حیاته ولی فکر کنم من نیستم
ما که اره رو گفتیم ولی یک دزد از خدا بی خبر گوشیمون رو دزدید و ما رو گرفتار کرد و باعث شد این کار عقب بیفته و حتی به لپ تاپ هم دسترسی نداشتم. دعا کنید حقوقمون رو سریع تر بدن که گوشی بخرم و کار رو شروع کنم.
پاسخ:
باشه من دعا می کنم اما دعا کردن منم دست کمی از خواب خانم ها نداره که بعضی ها میگن چپه....
شاید حالا قسمت نبوده...
خیره ایشالا...
خوبه؛ اما کلا سلیقتو توی انتخاب خبر نمیپسندم...
در هرزمان اتفاقای زیادی می افته و ما با توجه به جهت فکرمون به خبرا اولویت میدیم و اونا رو انتخاب میکنیم....
شمام این مدلی هستی دیگه!:(((
پاسخ:
طبیعتا هر آدمی اینجوریه.....
اما جدای از این حرفا اگر فقط ایران رو گفته بود یا فقط فلسطین رو میشد ندیدش گرفت اما وقتی هم به سوریه اشاره می کنه هم فلسطین هم حذب الله و همه این حرفا رو هم با دفاع از ایران شروع می کنه و آخرش هم میگه که این جریان جنگ با داعش صحنه سازی و آمریکا خودش عامل پدید آوردن داعش بوده یعنی رسما خیلی صریح داره مواضع سیاسی کشور ما در منطقه رو مطرح می کنه طوری که حتی سیاستمداری ما هم از این سطح از صراحت درست یا غلط واهمه دارن.
و همه ی اینا باعث این میشه که من این خبر رو انتخاب کنم و بگم که این سوژه سوژه خوبیه چون اصلا یه جورایی بی سابقه بوده یه رئیس جمهور تو این سطح بیاد مواضع یک کشور دیگه رو بیان کنه.
باشه؛
شما درست میگی...

 

پاسخ:
:(((((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی