پنجره‌ی بیست و هفتم

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه روایت کرده‌اند اردیبهشتی می‌رسد از راه

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

786

قاسم سلیمانی برترین چهره کاربران مهر شد


کاربران خبرگزاری مهر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را با ۴۷ درصد آرا به عنوان چهره سال ۹۳ انتخاب کردند. همچنین مرتضی پاشایی و محمدجواد ظریف در رده های بعدی قرار گرفتند.

مجله مهر: سال ۹۳ هم به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود؛ اما افراد و چهره‌‌هایی برای همیشه در این سال ماندگار شدند. چهره‌هایی که سروصدای زیادی کردند و نقل محافل خبری و حتی مردمی شدند. کاربران خبرگزاری مهر هم بیشترین رای خود را به «قاسم سلیمانی» داده‌اند تا این سردار سپاه به عنوان چهره سال ۱۳۹۳ انتخاب شود. برترین انتخاب ها از سوی کاربران خبرگزاری مهر در ادامه آمده است:

قاسم سلیمانی

سردار «قاسم سلیمانی» در این نظرسنجی با نسبت ۴۷درصد در صدر قرار گرفت. فرمانده نیروی قدس با تاثیر گذاری در جبهه‌های سوریه و عراق علیه داعش نه تنها به چهره سال ایران که به نوعی به چهره سال کشورهای منطقه تبدیل شده است. کاربران مهر سردار سلیمانی را به خاطر عزت دادن به مسلمانان در جهان و حفظ آبروی ایران و اسلام انتخاب کرده‌اند. «سورنای ثانی» لقبی است که از سوی برخی کاربران به این سردار سپاه نسبت داده شده است. 

 786304.jpg


مرتضی پاشایی

«مرتضی پاشایی» هم با ۲۵درصد در رتبه دوم قرار گرفت. مرحوم پاشایی تا آخرین لحظه زندگی ناامید نشد؛ اما بالاخره تسلیم سرطان شد و با مرگش بسیاری از مردم و هوادارانش را داغدار کرد. بیشتر کاربران مهر، مرحوم پاشایی را به خاطر مقاومتش در برابر بیماری سرطان، ناامید نشدن و مردمی‌بودنش انتخاب کرده‌اند. «آقای خاص» عنوانی است که این کاربران به این هنرمند لقب داده‌اند.

734470.jpg

محمدجواد ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان در این نظرسنجی با ۱۸درصد از نظرات نفر سوم این لیست شد. مخاطبان مهر به علت اقدامات دیپلماتیک وی در روند مذاکرات به «محمدجواد ظریف» رای داده‌اند. «سردار دیپلماسی» عنوانی است که برخی کاربران مهر به او نسبت داده‌اند. 

767387.jpg

دکتر هاشمی

دکتر «حسن قاضی‌زاده هاشمی» با ۶درصد از نظرات در رتبه چهارم این نظرسنجی قرار گرفت. وزیر بهداشت و درمان کشور به خاطر اقداماتی مثل طرح جامع سلامت و کاهش هزینه‌های درمان چهره محبوب دولت در بین مردم شد. «مرد عمل و دلسوز نظام» لقبی است که یکی از کابران به این وزیر مردمی دولت یازدهم داده است. 

788084.jpg

از میان نظرات قابل قبول «معصومه ابتکار» به دلیل حواشی به وجود آمده در ماجرای ریزگردها با ۰.۹ درصد از نظرات در رتبه پنجم قرار گرفته است. همچنین «نرگس آبیار» کارگردان فیلم شیار ۱۴۳ با ۰.۸ درصد، «بهزاد» کوچکترین پدر ایرانی با ۱.۷ درصد و  «احسان و سولماز» با ۰.۲ در رده های بعدی قرار گرفتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی